مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-12اقتصادي

فارس من| تقاضای اختصاص یارانه خرید با افزایش 3 برابری قیمت پارچه چادر مشکی


کاربران سامانه فارس من با اشاره به گرانی پارچه چادر مشکی از مسئولان خواستند تا در جهت رفاه حال بانوان محجبه، یارانه خرید پارچه چادر مشکی در اختیار این قشر از افراد جامعه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان قیمت گران چادر مشکی را کاهش دهید عنوان کردند که حجاب کامل اسلامی چادر است اما هزینه تامین آن بسیار گران است و خانواده هایی که دختران چادری دارند به مراتب مشکلاتشان بیشتر می شود.

  کاربران سامانه فارس من با ثبت این پویش از مسئولان خواستند تا نهادهای مسئول با استفاده از روش های مختلف از جمله کاهش قیمت از طریق یارانه به حفظ حجاب خانم های محجبه کمک کنند.

  علیرضا حائری، عضو هیات مدیره جامعه متخصصان نساجی و عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران درباره وضعیت قیمت پارچه چادر مشکی به خبرنگار فارس، گفت: به همان نسبتی که قیمت ارز افزایش یافته است به همان نسبت شاید هم بیشتر قیمت تمام شده کالاهای تولیدی و وارداتی بیشتر است.

یعنی اگر نرخ دلار از 10 هزار تومان به 30 هزار تومان افزایش یافته و به عبارتی قیمت دلار سه برابر شده است قیمت کالای وارداتی نیز حداقل سه برابر افزایش یافته است و هزینه تولید محصول تولید داخلی نیز سه برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تقاضای اختصاص یارانه خرید با افزایش 3 برابری قیمت پارچه چادر مشکی

فارس من| تقاضای اختصاص یارانه خرید با افزایش 3 برابری قیمت پارچه چادر مشکی